when i am with you theres no place i rather be

goaste låten 
 
hejsan! Vi vann matcher igår, vi krossade dom med 3-0 så nu ligger vi högst i serien och vi har en match kvar att spela. Tagga!!
Efter matchen gick jag hem och dushade och åt och sådär, sen jag gick jag och mötte jessica så cyklade vi till hallen och kollade på killarnas match! Där träffade Henke, Axel och Viktor och några mer. Sen cyklade vi hem till mig genom skogen igeeeeen som var sjukt lerig när vi kom hem till mig åt vi middag, seriöst goaste middagen på länge haha. Efter de så körde pappa oss till viktor där axel, henke och linus var. Vi spelade fifa, snackade och åkte moppe fyfan va kallt de va, men ah de va skoj :) Vi åkte bara runt lite, de var typ världens finaste katt där åhh så söt!!
Iaf vi åkte hem vid kvart i tolv eller något, så när vi kom hem så åt vi igen, fixade oss och värme upp oss för shit va kalla vi var. Vi snackade i tele med våran saknade kompis Alexander ifrån hovda i en timma och sen somnade vi vid halv två tror jag. 
 
Idag är de söndag och de är bara dans som står på scehmat ska nog plugga lite också. Hoppas ni haft en bra helg så hörs vi, kraaam! 
 
några bilder ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: