Lov snart!

Hejsan hejsan!
Är sååå skol trött så längtar sönder till
påsklovet! De kommer bli bäst, (hoppas jag)
Första "delen" på påsklovet ska jag 
bara vara hemma, vara med kompisar,
hitta på roliga saker osv! Och sen på
tis eller ons åker jag upp till mina kusiner. Saknar dom så mycket, och är så nära med hela min släkt där uppe så de kommer bli jätte skoooj!
Igår satt jag och skrev klart hela min svenska deckare och shit vad skönt de känns nu, idag gjorde jag engleksa läxan och imon och på torsdag måste jag plugga matte som är de
absolut tråkigaste som finns,
men vi har matte prov på fredag.
Seeeen finally är de över 🎉

Hoppas ni haft en bra tisdag så hörs vi kram!

Lite bilder ifrån idag :)




btw: verkligen älskar Victorias secrets body lotions! Denna love spell luktar mycket godare än body misten och är super duper bra 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: