VĂ€dret 😍

Hej! De Àr as segt att mobil blogga nu med iPhone fyran men jaja.btÀnkte berÀtta lite snabbt vad jag gjort!
I fredags efter skolan Ă„kte jag in till Kba med Jessica och Annie. Vi trĂ€ffade ganska mĂ„nga dĂ€r inne, Samuel, la, Wilma, kigge Anton osv. SĂ„ ja vi var dĂ€r hela eftermiddagen och "hĂ€ngde runt" bara! Och de var sp fint vĂ€der assĂ„ de var sĂ„ hĂ€rligt, typ sommar 😁 
PĂ„ kvĂ€llen sov Annie hos mig och vi gjorde lite olika saker bland annat gjorde vi smĂ€lt choklad, vindruvor och jordgubbar. Alltid lika gott. 
Imorse vid elva Ă„kte jag och tog Ă„rets förts dopp!! Haha sjukt, 29 mars liksom! De var sjukt kallt men trodde de skulle vara kallare faktiskt men nu Ă€r de gjort! Var pĂ„ innebandy trĂ€ningen förut och snart ska vi Ă€ta grillat och snart kommer Jessica med. Vi fĂ„r de vad som hĂ€nder ikvĂ€ll, antagligen trĂ€ffa nĂ„gra! Ha de bÀÀÀst😋



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: