Tisdag




Hallå! Efter skolan idag gick jag hem med linnea och Johanna' de var jätte fint väder idag och dd är så skönt med sol, så vi bestämde oss för att gå hem istället för bussen. Riktigt skönt! 
När jag kom hem åt jag och pluggade. Imorgon har vi so redovisning och på fredag har vi ni redovisning så pluggade lite på de! 

Tips: efter skolan gör jag nästan alltid smoothie när jag kommer hem och jag tipsar verkligen om de! De är super smidigt att göra, roligt gott och går fort att "dricka" + de finns massa olika bär som du kan ha i så de kan bli massa olika smaker och du kan mixa massa. Jag tar alltid vanlig youghurt ich sedan bär! Ibland blir de hallon, blåbär, mango, jordgubbar vad som helst! 
Man kan också bara ta yoghurt då, lite vanlijsocker och en banan ifall man inte har några bär hemma, blir med super gott!!


Well, vid fem ungefär så ringde Jonna mig och ville att jag skulle komma ut så ja då va vi ute och åkte long board, de var faktikst jätte roligt, inte så svårt ;)
Så vi var ute en timma kanske och åkte i området och pratade osv :)) nu ska jag snart äta middag och sen ska jag åka in till stan med Nora och Magdalena, haha ja lite sent kanske men vi ska köpa en present. Nu orkar ni säkert inte läsa mer så ha de braaaa, Kramis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: