lördags

hellooooooo, igår lördag var en super mysig dag. Först var jag i stan man mamma ocj Nora, köpte två saker som kommer upp snart. Så fikade vi och lite så! Sen när vi kom hem så åkte jag till samlingen. För vi spelade innebandy match, och de gick super bra!! Vi vann med 4-3, två mål och assist la ja. 
Vi vann för Justin liksom! ;)
Efter matchen gick fille med mig hem så duschade vi, åt osv. Sen kom Johanna och Johanna och då bakade vingård till Justin och fira hans födelsedag lite hihi, så badade vi jacuuuziii, gick ut lite, pratatde och spelade kort haha! Ja, så sov dom här och så! Super mysig lördag kväll 😊 nu ska vi snart upp och äta frulleeee tror ja.

Idag börjar dansen så ska på den idag och så ska jag titta de sista på min no uppgift och lämna in den. Hare bra, kram




( Hahaha finare irl)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: