go freda, lördag

helluu! hade en perfekt fredag igår med bästa johanna. 
Efter skolan tog vi bussen hem till mig och åt osv, sen bestämde vi oss för att åka in till kba för att träffa lite folk. Så åkte vi in och träffade kigge. Haha vi gick och fixade med johannas kort, gick där inne och bara hade allmänt chill. Sen skulle vi gå till hand kompis som bodde lite komplicerat hahah så vi gick dit men han vägrade att komma ut så de blev ju lite wierd. Anyway så gick jag och johanna tillbaka för våra pappor kom och skulle handla på kvantum så då gick vi där inne och handlade med dom ;) 
Efter de åkte vi båda hem, åt middag osv osv. Sen sen sen kom johanna till mig och då gick vi tsm till Anton så var vi där hela kvällen och hade de jätte mys och skoj! Vi badade i hans jacuzzi, kollade tv och åt godis typ. 
 
Nu ligger jag i sängen med ett glas smootie och ska kolla på de nya vampire diaries ansvnittet som kom ut igår, så spännade är de nu så måste kolla nu! Dagens planer får ni sen, puss på er! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: