fridaaaaaay!

Fredaaag!! i missed yooouuuuu
 
Hej på er! Nu sitter jag i skolan och har rast. Men idag är de fredag riktigt skönt, vi har inte så jobbiga lektioner idag så de är gött. Vi slutar halv tre.
Idag så ska jag åka in och prova skinnjackan en sista gång och sedan tror jag att jag ska köpa den. ikväll så måste jag gå på en slags gudstjänst konsert (har med konfermationen att göra) Så ska dit med några kompisar ikväll. Sedan när jag kommer hem så ska jag nog bara va hemma  och kolla på pll, har inte sett de än!! :o
På lördag ska jag nog inte till göteborg med johanna och johanna, kommer nog shoppa lite för de var ett tag sedan och ja, de ska bli kuuuuuul, sen är de match! en ganska viktig match så hoppas vi vinner, o efter de ska jag sova över med några kompisar. perfekt lördag! ;)
 
På söndag ska jag nog följa med Johanna till gymet, haha ska se hur de är och ifall de är värt de så blir de kanske ett gym kort. Hoppas ni får en bra helg! kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: