Äntligen över



Lite random bilder ifrån veckan 🙈❤️

Hej! De va ett tag sedan , men denna veckan har verkligen varit fullt upp. Vi hade so prov idag så har pluggat på de och nu är de äntligen över vilket känns sjukt skönt, jag har spelat innebandy mån, tis och ons. Träning mån , ons så hade vi match igår. Vi förlorade tyvärr:( men vi kommer sämst tvåa i serien så de är as bra! 

Nu är so provet över men då är de spanska läxa imon och engelska uppsats på fredag så de tar aldrig slut.
Men men, idag var jag med kigge och Jessica, vi Chillade mest och åt osv. Sen åkte vi på träning då och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorgon ska vi baka kanel bullar på hk:n taggar de as mycket, haha så gott!!
Just de, spräckte min mobil i måndags så veckan började ju inte jätte bra. Både mina högtalare och skärm är sönder nu så imon ska jag lämna in mobilen så jag får en ny, den är ju helt sönder nu haha..

Hoppas ni har de bra, Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: