tröött

åh, nu ligger jag äntligen i sängen haha, torsdagar blir alltid väldigt långa för mig. 
Slutar skolan sent, sedan konfa och gudstjänst. (måste gå på gudstjänst för att jag konfimerar mig) med de är faktiskt inte så farligt! ganska skönt. Tände ett ljus för en spc person där idag.. 
 
Weelll well, så ja kom hem vid åtta ungefär, då åt jag, tvättade håret, tog bort min smink o allt sånt där! Så nu ligger jag äntigen i min efterlängtade säng och ska kolla lite bloggar och så nu sen blir de nannaaaa, alltså sova!
 
vet att de är ganska tråkiga inlägg, men ska försöka slänga in lite bättre inlägg. Men ja. Puss!
 
haha, har typ inga bilder på dennna datan men hittade en gammal bild på mig och elivrisen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: