Sorry

Hej! Jag vet bloggningen har varit as dålig denna veckan men asså ja hinner typ inte , de är sååå mycket andra saker som ska göras.. De är as svårt nu när skolan är igång dagarna går liksom hur fort som helst och när man kommer hem. Från skolan är man trött och så ska man göra tusen saker, så glömmer man bort bloggen. Men!! Jag SKA bättra mig, så va inte oroliga jag ska inte lägga ner eller så men ja ska försöka så gott ja kan och så.


Nu sitter jag och äter frukost och 
snart ska pappa köra mig till skolan.
Sköööönt, slippa ta bussen 😂
Idag är de bara vanliga lektioner och efter skolan har jag konfa. Så yes, nu måste ja skynda mig lite. Kramis


ja och jonnisen igår på matchen! Vi kollade på damernas match efter våran träning ✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: