snöar!!

Hej på er!! Shit de är så mycket nu när skolan har börjat.. Men försöka blogga så mycket jag kan! De är så mycket tider man ska passa, läxor, träningar O allt. Men jaja. Idag så var jag hos Jonna efter skolan vi tränade inför på lördag då vi ska uppträda. Ska bli jätte skoj! 😊
ÅHHH längtar så mycket till sportlovet för då ska jag följa med Jonna till Sälen. Kommer bli bäääst ✌️ Så taggad!

Hade beep test på gympan idag med, de gick la bra. Men man ska förbättra sig på sju veckor så de blir säkert bra haha, så var jag på innebandy träning förut också och fick köra med min nya klubba ohhh ja älskar den. Är jätte nöjd med den och märker stor skillnad. 💗
Just de, de snöade förut!! Haha äntligen lite snö iaf. Hoppas de blir sån där go kram snö ni vet? Haha så cozy. Fast vill att de inte ska stanna sååå länge för vill ha sommar 🌟
Snart börjar PH!! Wiii✨🙈
Vi hööööörs, Kramis!
Ja fille och Jonna 👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: