Mitt 2013

Detta året har varit lite upp och ner, dom flesta har sagt det och de tycker ja med, men absolut så finns de så mycket minnen från 2013 som är offörglömliga. Tänkte skriva lite om 2013 det som har varit bäst under 2013
 
I februari så åkte jag pappa, magdalena och min syster till alperna med en annan familj som vi känner! Vi åkte då till österike till alperna och åkte skidor. De var såå coolt. riktig upplevelse, liksom fjällen i sverige och så är verkligen inget om man jämför med de! Jag älskar att åka till fjällen och sälen såklart, men alperna var riktigt coolt. Vi var där i en vecka ungefär, vi åkte skidor varje dag (de var såå god mat där haha) på hotellet så lärde man känna alla som jobbade där och så haha så de var as mysigt. vi träffade också lite folk osv. Så de var verkligen jätte skoj med en skidresa. love it :D
 
 
April, OH MY GOD. justin bieber konserten den var helt SJUUUUUUK. 23 april 2013 kommer alltid ligga nära hjärtat.  att se justin med mina egna ögon de var heeeeeelt sinnes. se den personen som man älskar så himla mycket så de inte går att beskriva, att få se honom som man har drömt om i fyra år de var verkligen de bästa i mitt liv. magiskt. grät så himla mycket och var så chockad. älskar honom så mycket.
Åkte till Stockholm med Johanna och Johanna och den " resan" glömmer jag aldrig. 
Vad i Stockholm och shoppade ich var en sväng ner i Skåne också!
 
Midsommar i Lysekil  med Johanna 2013 hahahaha shiit vad kul de var!
 
Sedan kom ju sommaren och de var jätte kul verkligen, fick många roliga dagar och minnen! åkte upp till ljusdal med familjen hos mamma då och älskar att vara där uppe. Mina kusiner bor där och mycket av min släkt så de är typ som ett andra hem för mig. så de var jätte mysigt och roligt. har alltid så kul där uppe och med mina kusiener. Hade sjukt roliga kvällar med kompisar och hittat på massa skoj!! Shit vad jag kommer ihåg massa saker från sommarlovet nu haha!  Lenhovda denna sommaren men Jessica och Annie var också huuuuur bra som helst. Lenhovda killarna asså, goaste. Finns så mycket att berätta om de men de gör ja inte här.
 Pappa och Magdalena hade en skit stor sommar fest då Annie var med och hjälpte mig de var så skoj! Dom gifte sig detta året så var på mitt första bröllop då hehe, och sjöng i kyrkan! Fick även en oförglömlig kväll med massa Tjeckien ifrån Tjeckien utbytet som vi har i våran klass. De var sååå roligt!!

Sedan började skolan och jag anmälde mig till konfan, och var på konfermationsläger de var jätte skoj! 
orkar inte skriva mycket mer nu, men de finns så mycket mer som har hänt 2013 men ja orkar inte skriva mer sorry,.. Julafton och nyår 2013 var som sagt jätte bra också! Jag taggar verkligen 2014 nu, kommer hända massa roliga saker. Kan skriva mer om de i något annat inlägg. Här får ni massa bilder från 2013☺️
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: