its friday, fridaaay

hej!! skolan idag var jätte chill faktikst. Haha sista lektionen på gympan var ju as skoj. Idag så åkte jag till pappa då. Byter på fredagar. Åkte hem och så för ska fixa med mitt rum eftersom jag var på ikea förra helgen blir det va? Så fixade typ små detaljerna förut och röjde lite och sedan hjälpte jag till med att laga tacooooos, nu efter maten så ska vi sätta upp min tv bänk. Så ni får säkert bilder ikväll! 
Imon så ska jag in med min syster och magdalena för pappa ville att vi skulle kolla på ny soffa, tv bord och lite annat till vardagsrummet, för jag och mina syskon, vi har ju alla blivit stora nu så lite förändringar måste göras haha ;)
 
Sedan så ska jag nog vara med johannorna och såå, så sover dom här. Så de blir toppen! Tyvärr ingen match i helgen :(( just de jag ska ÄNTLIGEN köpa en ny innebandy klubba imon, åhh ska bli så skönt för de behövs verkligen. På söndag så ska jag nog ta en spring tur eller något. De är de som händer denna helgen, riktigt skönt faktiskt och ska verkligen njuta av ledigheten hahhaah. 
hare braa, pussss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: