gla tjej

Hej! Förlåt för ja inte bloggade igår, eller ska man säga förlåt för de? Haha skitsamma. Men iaaaaaf, igår så sov jag hos fille då med Jonna! De var jätte mysigt ocjh roooligt, vi åt "fruktsallad" ringde en spc person, haha sjukt skoj.
Sedan kollade vi på en film, "bitch kram" den var la bra. Inte riktigt min typ av film men ja:)

Nu har Johanna åkt på spaa😩 seriöst:( men hoppas hon får de gött där! Ja och fille har precis ätit frukost och nu chillaaaar vi. Ska nog åka hem om en stund för har lite saker ja måste göra.

Just de, vi kollade på dom två första avsnitten på the O.C har länge velat kolla in den serien, och den är rätt så bra än så länge. Ska forsätta kolla på den iaf! Fick med mig ett par jeans hem
Igår, de gick snabbare än vad jag hade trott, så nu äntligen har ja ett par "ljusa" jeans , köpte även en super söt ring ocj lite andra sakeeeer. Nu orkar ja inte skriva mer! Hare braaa, puss



jätte dåliga bilder men ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: