dagen innan skolan :(

Hejsan fina blogg läsare! Hoppas ni har haft en riktigt bra dag hittills. Har faktiskt ingen söndags ångest idag! Så de är ju bra haha.

Johanna och Johanna gick hem vid tolv ungefär. Då hjälpte ja pappa lite och så snackade vi lite om en super bra sak och ja är så jävla glad rent ut sagt😂
Well, sedan så tog ja på mig tränings kläderna och gick ut och sprang i spåret. De var riktigt skönt, de var väldigt friskt ute 👏
Nu har jag hängt upp nya gardiner i mitt rum, eller typ vimplar och fört över mina 2000 bilder som jag hade på mobilen till datan. Så de känns otroligt skönt.

Ikväll så kommer farmor ocj farfar hit så ska vi ha lite kalas för mig brorsa. Äta god middag och efterätt. Filip har ju fyllt år så ah vi ska fira honom så ska han få lite presenter osv. Så ser min söndag ut. Gött. Vi hörs kram:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: