5 bra appar

här är fem st roliga appar som jag använder rätt ofta på mobilen, tänkte dela med mig ;)




1. Mega jump 2! Ett riktigt roligt spel, spelade alltid 1:an förut men nu har 2:an kommit.

2. Snapchat ofccc! Haha älskar snapchat tycker de är så smidigt och roligt att snapa med kompisar. Tror alla vet vad de är. 

3. Podcaster. Jätte smart app där du kan lyssna på olika podcaster, en podcast är ju då när pratar om olika ämnen typ som en radio. Själv brukar jag lyssna på Nicole falcani och chloes poddcast och Andrea hedenstedt och Matilda. Finns massa!! Perfekt när du ska sova, åka buss, eller vad som helst.

4. Weheartit, åh bästa appen. WEHEARTIT är en app fullt med bilder! Där du har ett konto och kan gillar massa olika bilder och lägga dom i album och sådär, följa andra osv. Hittar såå mycket fina och inspirations bilder där. Älskar att vara inne på weheartit och bara skrolla haha;)

5. Bucketlist. As najs app där du kan skriva på bilder. Alltså sånna där bilder typ "typicalgirlthings" eller "beforeidie" bilder typ! Haha ;) ladda ner den så fattar du. ✌️

sen såklart alla "sociala appar" använder jag ju hela tiden så som, instagram, vine, Facebook, tumblr, blogg.se. Men dom vet alla så lite tråkigt😊








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: