-

Det här året ser jag fram emot… Väldigt många saker!! Men just nu, sälen med bästtiiiiss och sommaren helt klart! vill ha sommar så sjukt mycket, fyller 15 då och får moppeee. 

 

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… Believe Movie, Never say Never dom filmerna tröttnar man aldrig på seriöst! 

Jag har största crushen på… ofccc, Justin!! lite mer kärlek än crush kanske men ja.

 

Det finns en sak jag inte kan leva utan… mobil kanske? alla har ju sin mobil överallt så ja. Men kan ju inte leva utan mina vänner, familj, mat osv haha;)

 

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör... hmm, svårt finns så sjukt många! Men beautiful med Carly ray jepsen och Justin. Vet inte men blir alltid glad när jag hör den. Får en sån God feeeling!! 

 

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… shiit, asså kommer aldrig på sånt här när man väl ska komma på haha. Men en gång gick jag ut efter jag duschat med handuk runt om mig såklart och trodde Johanna stod utanför dörren så var de min brorsas kompis, och jag hade liksom: Johannaaaa, ja kommer vänta!! så öppnade jag as fort så stod han PRECIS utanför skiiit nära, haha de var fett pinsamt irl.. fick lite lätt chock. Ja bah: jaha, hej..?

 

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… tacooooos kanske? nä kanske typ spaghetti med köttfärsås, de tröttnar man väl aldrig på?

 

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… Usaaaaaaaaa!! Om det skulle vara i Europa så skulle jag såklart välja London eller Spanien.

 

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… Få en dag med Justin Bieber ;DD'

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: