volleyboll

Hej på er! Nu har jag precis ätit middag ich ska snart byta om till tränings kläder. Ska till innebandy träningen snart. Ska väl bli skoj, men är så sjukt trött bara. Imorgon blir de ingen skola för min klass ska på volleyboll turnering, haha så götttt att slippa skolan! Så var och handlade massa gott tills imon. Vi ska vinna!! 
sen är de bara fredag kvar, så är de looov!! Så grymt. Måste bara lämna in svenska ich so uppgift sen är man klar.
På söndag drar jag till fjällen med Jonna! 
Vi ska vara där till lördag, då vi dom sista dagarna flyttar över till min familj och stannar längre. Kommer bli super skoj ocu ska göra en videofyme film om hela veknan, så de kommer upp då.
Ni får ha de bra! Kram 💖





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: