Tordag!

hej ! 
Då var denna långa torsdag nästa över.
Gick i skolan till klockan fyra som vanligt, sedan gick jag hem och pluggade för har massa plugg. Imorgon har vi matte "test" de kommer säkert gå bra men matten och jag är ju inte direkt bästa vänner...
Sedan var de konfa vid sex och idag har min konfa grupp med och medverkade i en gudstjänst, visa typ läste texter, delade ut böcker och skötte ljud/ljus osv. Jag och min kompis mickan vi sjöng en låt tsm! De gick super bra med tanke på att vi reda på de en halv timme innan och jag kunde inte texten alls eller något så vi sjöng bara igenom den två gånger med Ulrika som spelade piano haha, men lärde mig den låten ganska snabbt, så de var bara att köra. Sen gick vi upp och sjöng en låt till då hela kyrkan fick vara med och sjunga. :)

Nu ska jag gå och fixa inför morgondagen, kram på er!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: