Studiedaaaag

hej! Idag är de studiedag. Så himla skönt att just vara ledig på onsdag. De blir liksom ett break mitt i veckan, as bra ju. Så de var skönt att ta sovmorgon imorse. Tyvärr kan jag inte typ göra något kul eller så idag för hela dan går ändå åt till att pluggga.. Lite tråkigt men bra att man kan plugga hela dagen så slipper man stressa med de på kvällen om de vore skola. Har nämligen två prov imorgon och ett på fre. Imon har jag spanska prov som jag känner att jag kan ganska bra nu så de får gå som de går. Sen har jag hk prov med och den "redovisningen" är jag väldigt nöjd med och kan så de är bra, så har inte jääätte mycket kvar nu men japp. 
 


Förut idag vid elva halv tolv åkte jag med min syster och pappa in till stan. Hon skulle köpa nya fotbolls skor och jag skulle fixa ett sparkonto, För de har jag velat göra länge nu! Så här ska de sparas pengar, (hoppas ja) haha ;)
Sedan var ja och min syster och kollade inne på en affär som hade fått in massa fiiint, så var suger på att köpa något MEN måste hålla mina pengar nu till stockholm i helgen! Jag och johanna har spanat in lite affärer som vi ska gå till när vi åker dit, tagggad!!
 
Snart ska ja äta lunch och plugga lite till och sedan blir de match. Samling 17:30 , ska bli kul att spela match idag haha, att komma iväg när man har pluggat och de är jätte grått och regnigt ute så ah de känns typ som ett bra match väder, haha vet inte men jajaajaj.  Nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs, kramiiis !! 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: