New in || Beauty

nu tänkte jag visa er vad jag köpte idag, blev bara smink saker eftersom de var de jag behövde! Både min concealer och mascara har tagit slut så behövde akut nya!! Sedan fick jag små prover på the body shops dag ich natt kräm, så har använt upp båda proverna nu och bara använt dom och assåå Gud vad ja älskar dom! Dom är hur bra som helst! Så var tvungen att köpa två full storlek idag. Kände att jag behövde två riktigt bra krämer och dom här kommer ju hålla ett bra tag.

telescopic mascara Loreal Paris - 169kr
Dream lumi toutch concealer maybeline new york - 119kr
natt och dag kräm vitamin E linjen. The body shop 195kr och 150kr
sist köpte jag bara ett lite torr shampo, för de stora har tagit slut så behövde verkligen ett nytt! Alla tjejer måste ha ett;) + ska ta med de till Sälen med :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: