meeeeeee♥

7. saker jag älskar

 

- .Sjunga och dansa! Sjunger hela tiden och är rätt "sprallig" av mig haha ;)

 

- Resa, tycker de är så spännande och roligt, love it.

 

- Känslan när du har lämnat in en skol uppgift, så gööötttt

 

- Mysiga kvällar/sleepovers med bästavännerna, 

 

- shoppaaaa, när du kommer hem med masa nya saker som du älskar!!

 

- Mina vänner, familj, nära och kära.

 

- Sommaren, åhh vill ha sommar sommar sommar!! sena sommar kvällar asså så myyys

 

- Musik helt klart, vad skulle man göra utan de?? NADA. ♥♥♥

 

 

 3 saker om mig själv 

- Jag är oftast en väldigt glad och social person. ☺

 

- Jag är en väldigt förlåten person,(lätt att förlåta andra) kan man säga så haha?

 

- Är typ alltid hungrig, älskar maaaaat 

 

 

 5 saker jag hatar 

- När saker inte blir som planerat

 

- När jag är riktigt hungrig och inte har tillgång till mat, haha värsta känslan

 

-  När spotify dampar :(

 

- Folk som går och runt och tror sig

 

- att gå hem från skolan, så tråkigt!! 

 

(kom på en sak till, haters. Personer som bara klagar på Justin och hatar utan anledning.. )

 6 ord som breskriver mig

- Glad

- Envis

- Galen

- Ärlig

- Omtänksam

- Social

 

 puss! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Mikaella
2014-02-07 @ 22:05:36 / http://mhbs.blogg.se

Åh älsklade Justin, va fin!!!

s: Tack så mycket :D Gud vad glad jag blir!

Svar: tack!! haha ja den är super bra!
Gry Ridell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: