Idag bär de av hem

hej alla fina bliggläsareeee!
Igår vad sista dagen här i Sälen och ja, hela veckan har varit super. Haft jätte mysigt och roligt med Johanna och hennes familj här, så de har varit jätte bra! Johanna åkte tyvärr hem med hennes familj på torsdagen för att hon inte mådde så bra osv, så jag flyttade över till stugan där min familj och en annan familj som vi umgås med bodde i. Så yes, har kört mycket off pist med freddan och Nora haha sjukt skoj, och igår var de lite after skiii hittade väääärldens sötaste kille haha asså 😂

Idag bär de av hem. Känns sjukt skönt
För vill hem och sova i min egna säng, haha ich har sina kläder i sin garderob o allt. Medans alla föräldrarna städar stugan ska jag freddan och Nora åka hund spann. Har alltid velat göra de så de kommer bli as najs! Skriver om de sen.
Hundarna är ju så sjukt fina så ska bli as kul att få träffa dom. 


KRAM PÅ ER VI HÖRS SEN.
bild från just nuuuuu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: