Helgen

hej!
Discot igår gick väl helt okej! De har gått bättre, men jag hade iaf en jätte rolig kväll 😊 i idag så har jag spelat innebandy match och de gick jätte bra och såå, la mål och assister ✌️
Väldigt kortfattat om helgen haha, 
oooooo imorgon börjar en helt ny vecka med tre prov framför mig.. Vilket känns sådär :/ men då får jag tänk att jag får en belöning i slutet av veckan, för nästa helg åker jag och johannorna upp till Stockholm ocj ska gå på jason Derulos konsert! Kommer bli grymt och kommer shoppa i sthm med!! Så de längtar jag till super duper mycket. så kanske inte kommer bli den bästa uppdateringen denna veckan för de står plugg på schemat varje dag efter skolan.. Men så är de! Hoppas ni haft en bra helg. Måndag imon, kram på er!! 



Lite bilder ifrån helgen :D
Fille och Adam får stå för bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: