heejhejhejhej

hejsan, hoppas ni gillade Sälen videon förresten, musiken var ju inte bästa kvalitén för att jag var tvungen att spela in den. Men! Mamma Har köpt ett iTunes kort nu så har laddat på lite pengar så nu kan jag ladda ner lite bra musik till mer videofyme videos! (Köpa appar osv) 

Så sitter jag i soffan och knaprar på lite vindruvor efter innebandy träningen, de var riktigt kul på träningen idag och i helgen blir de match tsm med 01:orna, för dom behövde in lite folk så vårt lag ska spela med dom. ;)
I helgen så ska min klass ha ett disco för alla 6:or ocj 7:or på lördag så kom dååå ifall du går i den klassen och läser detta! Kommer bli grymt!! så ska vara där hela lördag kvällen ocu hjälpa till osv. 
Vet inte vad jag ska skriva mer, men jaaa, hoppas ni haft en bra lov, eller kommer att ha! Kram ✌️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: