Studie dag, tisdag!

Hej hej! 
Idag var de studi dag vilket var så sköönt! Sovmorgon är typ de bästa som finns. Igår sov Jessica över och vi tog bussen till någon grill sak, de var ganska många där men vi åkte rätt snabbt påfund ah en sak så vi tog bussen till Viktor och var där till halv tolv ungefär, sen kom min brorsa och hämtade oss för han har tagit körkort! Stolt över honom hihi, grattis 🎉👏
Idag har jag bara pluggat och gått lång promenader mamma! Nu ska jag se på toppmodell och göra ansiktsmask och fixa lite inför imon. Vi hörs senare, liten snabb uppdatering bara men de är as segt att blogga från denna telefonen och datan strular. Men ah. Har typ inga bilder heller men i fredags så färglagda jag sprickorna på dennalpne telefonen! 😂 kraaam💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: