Påväg hem

Nu sitter jag på bussen påväg hem! Har varit på biblioteket och pluggat med Johanna och johannna, vi har no prov på fredag då vi pluggade på de. Nu ska jag hem och äta middag och sedan gå på innebandy träningen, gjorde världens tabbe förut för jag trodde jag hade tappat bort mitt bank kort för hittade inte sp kom bussen och då kunde jag ju inte ta den för jag var tvungen att gp tillbaka till biblioteket och leta efter de. Så johannna och Johanna tog den bussen, så ah kortet låg såklart inte där så fick sätta mig och vänta på nästa buss bara i tjugo minuter så såklart hittade i de i bak fickan, asså orkar inte, stor tabbe :( haha jaja 😂
Hoppas ni har de bra kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: