today

Tjenare. Är väldigt lazy idag, men nu ska ja göra mig ordning och åka iväg med pappsen och fixa present till min kära storebror. Ska även hämta biljetterna till believe movie som ja ska gå på senare idag. iii❤️
Har inte så mycket mer att skriva nu egentligen, kan berätta hur ja gjorde min chaaaai👌

Okej,
Hälften vatten och hälften mjölk häller jag i en kastrull och värmer upp de. 
Då mäter man ju upp hälften med sin kopp, eller vad man nu ska dricka ur.
Vispa runt rätt ofta så de blir en goo blandning.
När de höll på att värma upp, så fixade ja lite skum! De är ju frivilligt men tycker de blir goare som en sista toutch typ. 
Så ja, man måste ja en sån skum sak, dem kommer här.

Sedan rör du bara i två mat skedar chai pulver, så är de klart! Du kan även toppa med lite kanel eller sååå. Vad du vill :)
As go dryck, men ja inte mer än 1 kopp för då blir de äckligt tycker jag. Man ska få för mycket av de goda,
som ja brukar säga ;)




Ha en awsome dag, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: