sämst rubriker

hejjj!! idag så har jag delat ut lite newbody saker och sedan åkte jag hem till pappa!
vi åkte och hämtade annie och handlade lite och såå, sedan åt vi tacos och snart ska vi kolla på film och äta benne, gött! Annie ska sova här idag. 
Ja, väldigt kort sammanfattat haha, men ja. 
 
I helgen så har jag inte så mycket planer ska kanske sova över med johanna i helgen, längesedan nu hihi, saknar henneeee. Men på måndag så ska jag jobba! yeees, äntligen. Ska jobbar på våran restauangn, eller ja pappas då. Så de ska bli sjukt kul, får dock inte stå i baren och ta beställningar och så. Eftersom jag inte är 15 år så får jag inte göra ngt med pengar och så. Men jag ska servera gå ut med mat och så, så de är ju skoj, sedan får ja väl diska lite och så. Men de är gött!! Sen på tisdag är de nyår, sjuuukt hur snabbt 2013 har gått!! Längtar sååå mycket tills 2014 och sommaren som kommer!
 
Ni får mer om nyår snart, hare braaa pussssssss
småååå, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: