Real techniques

fick hem min real techniques borste för två dagar sedan ungefär! Jag beställde "expert face brusch" 
Tänkte berätta lite om den.
Den är sååå bra verkligen och jag har hört jätte mycket bra om den och alla andra borstar ifrån real techniques, så de är verkligen kul att ha en där ifrån!
Den som jag beställde kan man ha till lite allt möjligt tycker jag. Den är nog riktad till fondution eller bb cream, concealer. Men ja använder den till concealer. Den funkar även skit bra till bronzer, blush och higlight. Men ja man kan använda den till vad man vill typ. Tycker den är jätte bra och är jätte nöjd!
Den kostade 160 ungefär tror jag!
Här kommer lite bilder 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: