Om mig.

Tänkte göra en sån här vanlig presentation. 
Jag heter då Gry och är född 1999. Vilket betyder att jag är 14 år i år. Hjälp vad tiden går fort! :o
När jag är ledig på min fritid så gillar jag att umgås med mina fina vänner, åka in till stan, fika och träna, ja ungefär som dom flesta ungdommar gör i min ålder. Något som jag tycker är väldigt kul är att sjunga, dansa, stå på scen och liksom shooowa, haha! Min dröm är att vara huvudrollen i en stor film eller åka på turne som en världs stjärna, hur coolt? love it. Jag gillar att resa och älskar att få se världen
 
 
och såå. Jag är också rätt så intresserad utav mode och smink. Men inte överdrivet. 
 
Just nu i åttan så tar skolan upp väldigt mycket tid men försöker va gla ändå. Jag lite utanför göteborg. Mina föräldrar är skilda så bor varanan vecka hos mamma och varanan hos pappa. Min mamma och pappa bor nära varandra så det är inget jobbigt så med skola och kompisar osv. Jag har en hund och en katt, så intressant ?
 
Ifall jag skulle beskriva mig som person så skulle jag beskriva mig som social, omtänkssam, envis, glad, och väldig driven. 
Jag gillar inte tykna människor utan anledning och att gå hem från skolan från bussen är det värsta ja vet, haha. Kan göra sån där 10 saker om mig sedan, men ja.
 
Hoppas ni vet lite mer om mig nu iallfall. Ska fixa med design och så så snart som möjligt. Är väldigt noga med att det ska vara peeerfekt på bloggen med design och så men suger på att göra det själv med ska försöka. Bloggen kommer handla om min vardag, mode, träning, foto, beauty, ja liksom vanlig blogg om mitt liv och sådär!
Hoppas ni kommer stanna här och läsa bloggen. Skulle betyda mycket. Ni får ha det jätte bra! puss
 
hittade ingen bra bild på mig på denna dataaan, denna får duga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: