mellandagsrean

Idag så var jag inne på mellandags rean med Johanna. De var rätt mycket rea men ja, de fina sakerna var ju inte på rean såklart. Lite synd..:/ men jag hittade iaf tre saker som jag är väldigt nöjd med!! 

Tröjan kanske är lite mer till sommarn/våren men de är ändå så fin, man kan ju bara ta en kofta över liksom till ett par jeans. Men den passar nog bättre till sommarn, men de var halva priset på den så kunde inte motstå ..
~250 kr bikbok. Rean: 125 👏

Sedan en tangle teezer, en hår borste då. Asså de är så sjukt bra , sliter inte på håret och de blir jätte fint resultat. Kan tycka att den är liite dyr men hade presentkort där så yes! 
180 kr kicks. Ingen rea.
Sist men minst haha, ett armband som jag såg och bah: måste haaaaa.
De är så snyggt! Halva priset så betalade typ 30 spänn hur värt!
59 kr Gina. Rean: 29


Är nöjd med allt men ska nog försöka åka in till Gbg någon dag också. Var längesedan nu!☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: