måndag.

Åh, nu är de sista provet gjort för den här terminen! Allt är inlämnat och på torsdag börjar elevens val. Bara två riktiga skol dagar kvar denna terminen. Känns skönt att ha klarar av halva åttan, bara vår terminen kvar sedan👌
Jag ska ha julpyssel på elevens val veckan med typ alla tjejer i klassen;) sedan nästa vecka på torsdag så är de julshow! 
Idag har jag haft vanliga lektioner i skolan ich matte prov då. Sedan gick jag bara hem och villade gjorde varma mackor och sedan stack jag på innebandy träning. De gick väl bra!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Paradise hotel ska börja. Haha sjukt program de! 

Mamma hämtade ut biljetterna idag kan inte fatta att jag har biljetterna i handen till belive movie, längtar sjukt!'
Nu börjar paradise, puss !






Lite text bilder :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: