Lite julpynt i rummet

Hej! Sorry för seg uppdatering denna söndag men har haft mycket att göra. Jaja, tänkte visa lite julpynt som jag har gjort i mitt rum! En DIY har ja gjort med. Fixade bara detta lite imorse en söndagsmorgon som denna! Älskar när de är julpyntat, såååå cooozy liksom ;)

1.tog in tre ljus "koppar" "lyktor" som då är röda, rött är ju typiskt jul färg. Iaf så blir dom super mysiga tsm när dom är tända. En liten detalj!


2. Ljus kan man ju inte få nog av på julen! De måste finnas. Så mamma köpte ett rött block ljus till mig för hade ett rosa där innan. Så de blir också som en liten jul detalj. Sedan under så har jag ställt två små söta snö människor typ haha. 



3. Hängde upp en jul strumpa ocj fyllde den med lite papper bara, lite amerikanskt. Haha, men tycker de är jätte fin och mysig. 


4. DIY. Tog en vanlig glas skol ocj diskade den ich så. Sedan hittade jag bara några kulor som mamma hade sparat, så tog bara dom och stoppade i dom som jag ville ha dom. Till sist tog ja ett rött snöre och band de runt skålen, för lite mer julkänsla. Haha väldigt simpelt men ändå jätte fint tycker jag. 


 


Hoppas ni ändå gillade detta inlägget fast de var väldigt dåliga mobil bilder men de är finare irl haha. Ni får ha de bra så hörs vi puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: