Lista!

Hur gammal är du? 14
Hur gammal känner du dig? Som 14 haha ;)

Vad har du gjort i dag? Varit i skolan och just nu är jag hemma med friendo! 

Vilken film såg du senast? The lucky one, eller one tree hill fast det är ju serie.

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommaaaaaaar! Älskar sommaren så himla mycket, fyller år på sommaren och alla goa tider är då. Haha, men jag älskar sola bada, vara ute sent utan att frysa, gillar typ allt med sommaren. Sommaren som kommer nu så blir de moppe och det kommer bli så bäääst

Är du besatt av någonting? maaaaaat, nä men alla mina vänner och familj, ensamhet är det värsta tyker jag:(

Är du kär just nu? njaaaae, nej de kan man nog inte säga.

Beskriv platsen du befinner dig på just nu?. SOFFAAAAN 

När vaknade du i dag? 06.59 vaknar alltid någon minut innan alarmet 

Vilken är din favorithögtid? typ, julafton eller nyår eller min födelsedag, älskar alla

Vad lyssnar du på just nu? babblet från paradise hotel, som annie kollar på

Hur går du helst klädd? .Jeans, fräsch snygg tröja,  

Drömkillen? omtänksam, står för att vi är tsm, snäll, romantisk, luktar gott, fina ögon ...

Vilket stjärntecken är du född i? .tvillingggg

Vilket är det senaste sms:et du skickat/mottagigt? . Senaste jag skickat: Ring<3<3 Senaste mottagigt: Ah jag får se jag kanske hinner. 
 
Vad har du i dina fickor?eoooos
 
En bild på dig just nu? 
 Vad köpte du senast? julklapppar  

Hur många gånger har du flyttat? en gång när mina föräldrar skilde sig så flyttade ju mamma till ett nytt hus juuuuu

Vad åt du till frukost? gröt till julkalendern

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? haha ja jag var ju rätt liten då, så ja.  

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?  på golvet eller nattursbord eller hur stavas de egentligen? 

Är du blyg? näää inte så mycket! ;D

Största osäkerhet? . jadu, det säger jag nog inte.

Vad heter du i andranamn? Svea :))))))

Har du, eller har haft, något smeknamn? Grysan, Grysanmysan, grysis typ 

 

Tog listan ifrån min friendo Kajsa! TAACK:D Hoppas det inte gjorde något hehe... Ni kan läsa henne blogg: Kajsakinntorph.blogg.se den är asbra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: