klänning, presenter, klippt mig

hejhej! Tänkte berätta vad jag gjort idag då. Först och främst så kom min nyårs klänning idag!! riktigt glad, för den var såå snygg och passade bra. Kanske liiite för stor men de är bara bra för då kan ja ha den när ja blir äldre också. Så de var kuul. Här kommer blid på den! 




Sedan idag så mötte jag upp stina för att byta julklapp med henne och åkte till Johanna för att byta julklappar med johanna och johanna. Så de var mysigt och alla blev glada för de som fick såklart! (Vi öppnade dom tsm idag nämligen) Jag fick ett vitt iphone skal som man kan lägga korten i ni vet, som en ficka liksom och de var verkligen jätte bra för velat ha ett sådan länge. Vitt är ju så stilrent liksom. Sedan fick jag lite tvålar och en body lotion som luktade gudomligt, så de är ju alltid bra att haa! jättenöjd. :)


Sist idag så var jag och klippte mig. Klippte bara de slitna på topparna så ingen förändring dirket. Mamma köpte även nytt shampo och balsam hos frisören som tydligen ska vara sjukt bra. Balsamet är lite speciellt för de ska man ta som ett shampo också, och sedan fick man även med ett serum som man ska lägga i hårbotten efter man har duschat. Så de ska bli kul att testa! 



De är de jag har gjort idag, ikväll så ska ja ju vara hemma för imorgon är de JULAFTON. shit, de känns verklign inte så. Men längtar så mycket hihi. ikväll är de ju "sitta uppe kväll" så ja de ska jag göra då men lotterna och såå. Annars så händer inte så myket ikväll. vi hörs, pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: