JUL LOV

tjiiihoooooooo , jullov nu!! eller snart. Ska på julshow vid sex så ja slutar ju efter den då med "skolan" men de är ju chill. Vi ska få våra betyg i handen så de kommer va lite nervöst. Längtar tills imorgon för då ska jag fira jul här hos pappa, älskar när folk öppnar mina presenter som jag köpt till dom då, och när man får öppna presenter. Och såklart när man umgås och ha de mysigt. 
 
Imorgon så ska jag på believe movie på bio, och de är sjukt. Massa saker kommer komma fram på filmen säger Justin och är verkligen spänd på att höra det, med tanke på allt.. :/ Så är sjukt taggad!! Dock är min förkylning så jobbig, men de är bättre nu och ska sova länge imon så ska de bli bättre får ja hoppas. 
Ni får ha en bra torsdag och shit asså de är jullov snart o allt, haha jajajjaj. Puss på er!!
 
jag när jag var liteeeeeen, hihi hittade ingen annan bild typ. Men ja, baby mee!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: