Idag

Idag så har jag varit i skolan då och kollat på film för det mesta. Efter skolan hämtade pappa mig och min syster så åkte vi in till stan och handlade julklappar. Åh, det känns så skönt att ha det överstökat nu. Fast är inte riktigt klar med kompisar och mamma. Men allt på pappas sida är done. Så det är skönt. Tillbringade typ 4 timmar där inne och alla folk är ju helt vimmsiga nu till julklappshandlingen. Haha;) 
Nu sitter jag hemma och kollar lite bloggar och så. Ska nog göra något tidsinställt inlägg. Vid åtta ikväll så ska jag kolla på mitt innebandy lag som spelar match. Kan tyvär inte vara med pågrund av att jag är förkyld men ska dit och kolla. så det är det jag har gjort idag och kommer att köra. IMON ÄR DET SISTA DAGEN I SKOLAN BTW. shiiiit, hela första terminen done liksom, yeeeeeeey. Ska bli kul att kolla på julshowen imon. Tjuvtittade lite på genrepet idag och de ser riktigt bra ut! så det kommer bli spännande, nä nu orkar ja inte skriva mer. hoppas ni haft en bra onsdag, så hörs vi puss!
asså dessa killar. Justin Bieber och James Lafferty. James spelar Nathan Scott i serien one tree hill, de är där jag "found him" nej men seriöst. Älskar dom här killarna. Kolla på dom. ja.dör. 
ifall ni inte sett one tree hill så gör de. DET ÄR Bäst. sjukt bra asså ja är på sista avsnittet nu på sässong nio och de är så sorgligt.. vill inte att det ska ta slut.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: