Fredag!

Äntligen fredag säger jag bara! Äntligen helg. Åhhh sovaaaaaa! Haha, idag så åkte ja in till stan med Jessica och Annie. Vi missade första bussen, så smarta men men vi tog bara nästa. Vi gick inne på "köpcentret" och kollade runt och så. Var så nära på att köpa en borste en sån där som inte sliter på håret och så, men ska vänta efter jul med mitt shoppande. Träffa ocksp på massa vänner inne i stan med. Iaf, sedan tog jag ich Jessica bussen hem och åkte hem till Jessica och jiiises vad kallt det är ute!!! Shiiit. Kan de inte komma mer snö bara? :O
Sedan åkte vi hem till mig och käkade, tittade på idol och kollade 4 avsnitt på paradise hotel, vi kollade i reklamen ich när Kevin sjöng😂

Nu ska vi snart sova för imon sp är de ju match!! Match tagggggg, ska bli så kul!
Haft en jätte bra och lung fredag och skrattat sjukt mycket idag haha, precis en sånhär fredag behövde jag efter en stressig vecka.

Nu ska ja inte skriva mer! Hoppas ni har haft en bra fredag puuusss
Jessica står för bilden idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: