EOS LIP BALM

Hej! Tänkte tipsa er om eos lip balm och skriva lite vad jag tycker om dom. 
Jag verkligen ÄLSKAR dom. Dom är såååå braaaa, dom funkar iaf riktigt bra för mig. Och det tror jag dom gör för alla. Man blir jätte len och inte torr alls eller så. Dom återfuktar jätte bra och håller länge. De ger verkligen resultat.
 
Jag testade ett lip balm som jag har från the body shop, så hade jag det i två dagar ungefär. Mina läppar blev jätte torra och ah förstod då att det var pårgund av det. Så då tog jag mitt eos och nu är mina läppar leeeena igen. Haha, så ja dom är verkligen super! 
 
Förpackningen är ju urgullig och väldig praktisk. Alla luktar super gott. Det finns i massa olika färger, smaker dofter ? vad säger man.. haha.  Jag har då tre st, Sweet mint, Vanilla bean och raspberry. Jag beställde dom på ebay för ungefär 170 kr. Vilket är ett väldigt bra pris. Beställde dom i ett "christmas gift" paket. 
 
Rekomenderar dom stort, fast dom kan vara lite väl dyra. På kicks kostar ett 90 kr. Men , jag tycker dom är super bra!! Dom fins då att köpa på kicks har jag sätt än så länge, eller beställa. 
 
Hoppas ni fick lite tips, kraaamis. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: