:)

hejsaaaaaan!
tycker bloggningen börjar bli lite tråkig nu men försöker! de är alltid svårare när de är lov..
Men ja, idag så sov jag och annie till typ 12, sedan så har vi spelat xbox lagat mat och spelat lite musik och sååå, sedan när hon gick hem så gick jag ut och gick en lång prommenad med pappa och magdalena. Det blev 6 km, så de var as skönt. Vi ska försöka fixa ett par nike free run till mig nu för de är så mycket goare för fötterna när man är ute och går och sprigner. så de är najs. 
Nu har jag precis ätit middag och ska nog bara chilla hela kvällen. Kolla på one tree hill eller kolla på någon film eller så.
 
Imorgon så ska jag vara med johanna och fille, så de ska bli jätte skoj att träffa dom. Tror vi ska sova över men får se ifall ja gör de för ska upp och jobba på måndag, men vi får se. Så yes, de är de som händer nu typ.
 
Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: