Bra daaaag idag

hejsan! Idag har de varit en ganska bra daaaag, har haft jätte kul och såååå haha;) tisdagar brukar vara sega. Men ja.

Kan berätta vad jag ska göra resten utav veckan! 
Onsdag(imon): har inte planerat något direkt efter skolan men senare så blir de ju innebandy träning! 
Torsdag: dååå är de lucia cupen! Så då ska jag dit och kolla! Många av mina kompisar ska nämligen vara med att spela och killarn med så ska dit ocj heja på dom! Men ska inte åka hem alltför sent cupen håller ju på hela natten och så länge ska jag ju inte stanna haha!
Fredag: FREDAG:D då drar jag iväg med fyra kompisar, Johanna Johanna Julia ich linnea över helgen till Johannas sommar hus! Åh de ska bli så kul, tjejhelg liksom, stan på dagen, tjej kväll på kvällen med tjejsnack, film, spa? Bara myyyysa! Så kommer spendera hela helgen där så de ska bli riktigt kul! 

Nu ska jag kolla på paddan lite på youtuuube:) så hörs vi imon! Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: