all i want for christmas is yooooooou

åh, haha älskar den sången de är ju den mest typiska jul sången, right?
 
Anyway. Vet att det har varit lite dålig bloggning. Men, igår hade jag inget intressant att blogga om. Bara vanlig söndag liksssom. Idag måndag så har jag bara bakat i skolan typ, asså de är sååå chill i skolan så det nästan känns onödigt att gå dit, hehe nej men ja. 
Slutade halv två och fick vänta på bussen som vanligt i ungefär en halv timma, hatar de. Men som tur så fick jag sällskap av Anton och på vägen hem från bussen. Hatar seriöst att gå hem ifrån bussen.
 
Tror jag börjar bli sjuk? Vet inte men väldigt många av mina kompisar är sjuka och har varit, men har ingen feber. Känner bara av lite i halsen, men tror det går över med lite sömn inatt. 
Så här hemma har jag legat och kollat på massa youtube videos, alltså beauty. Följer så många hih, mys.
 
Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av one tree hill som jag påbörjade igår, det är dubbel avsnitt så dom är rätt långa. Medans jag väntar på middagen, åh det blir farmors körbullar med mos och sås... mums. 
 
Hoppas ni haft en bra dag! Lite tråkigt inlägg men jaja, puss pussss
två bilder på mig och fille från idag, :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: